Chcete mít jistotu, že vaši zaměstnanci neotevřou podvodný e-mail?

Až 95 % úspěšných hackerských útoků je vedeno přes zaměstnance. Člověk je stále nejslabším článkem v kyberbezpečnosti

Každá druhá organizace hlásí nárůst kybernetických útoků.

Nenechte svou společnost zbytečně ohrožovat neznalostí vašich zaměstnanců. Naučte je, na co si mají dávat pozor. 

Jaká jsou rizika hackerských útoků?

01

Platba vysokého výkupného za přístup k vašim datům

Zabezpečili jsme přes 250 firem a státních institucí.
02

Finanční ztráty při výpadku provozu firmy

Penetrační testy provádějí naši certifikovaní etičtí hackeři (CEH).
03

Ztráta důvěryhodnosti a reputace celé vaší společnosti

Máme více než 15 let praxe v kybernetické bezpečnosti a testování významných IT systémů.
04

Únik klientských dat a pokuta od ÚOOÚ

Neustále se vzděláváme a pečlivě sledujeme trendy, abychom byli před hackery o krok napřed.

Jak hackeři nejčastěji útočí?

Nejčastější metodou internetových útočníků je tzv. Phishing - rozesílání podvodných e-mailů s cílem získání citlivých údajů.


Phishing je možné rozdělit do několika kategorií. Mezi nejběžnější patří klasický phishing, kdy je zasílán stejný obsah velkému množství adresátů po celém světě. S tímto druhem phishingu se pravděpodobně setkal každý uživatel internetu. Obsahem takových phishingových zpráv je například informace o objednávce, zablokování e-mailového účtu či upozornění od banky.


Dalším druhem je tzv. spear phishing. U tohoto druhu phishingu útočníci již cílí na určitou skupinu uživatelů a obsah phishingových zpráv je přizpůsoben cílové skupině. Útočníci mohou pomocí phishingových útoků získat přihlašovací údaje zaměstnanců, a díky nim se dostat do dalších systémů v organizaci.
Podvodný e-mail z banky, který vyzývá ke kliknutí na odkaz.
Falešný e-mail z banky, který využívá nátlaku a závažnosti události.
Falešný e-mail od České pošty, který spoléhá na zvědavost lidí a opět vyzývá ke kliknutí na odkaz.

Vyzkoušejte si phisingovou kampaň na vlastní firmě.

01
Chraňte svou firmu pomocí phishingové kampaně
02
Jejich cílem je přesvědčit či zmanipulovat uživatele k provedení určité akce (kliknutí na odkaz, zadání přihlašovacích údajů, povolení makra, atd.)
03
E-maily nelze snadno odhalit na první pohled. Odesílatel se tváří jako dobře známá osoba z firmy (např. HR manažer, ředitel, atd.)

Výhody phishingové kampaně

Falešné e-maily jsou jedním z nejčastějších způsobů proniknutí do firmy.

Jejich cílem je přesvědčit či zmanipulovat uživatele k provedení určité akce (kliknutí na odkaz, zadání přihlašovacích údajů, povolení makra, atd.)

E-maily nelze snadno odhalit na první pohled. Odesílatel se tváří jako dobře známá osoba z firmy (např. HR manažer, ředitel, atd.)

Jak phishingová kampaň probíhá?

01

Návrh testovacího scénáře

Připravíme textaci e-mailu k odeslání, připravíme adresu, ze které bude e-mail odeslán, společně určíme okruh testovaných zaměstnanců.
02

Spuštění kampaně

Kampaň je spuštěna do 14 dní od objednání. Průběžně kontrolujeme průběh kampaně, která je aktivní cca 2 týdny.
03

Předání závěrečné zprávy

Výstupem phishingové kampaně je podrobná závěrečná zpráva, která popisuje průběh kampaně a její výsledky.

Proč phishingovou kampaň právě od nás?

Praxe v oboru víc než 10 let

Běžně instalujeme IT bezpečnostní opatření ve firmách. Děláme audity, poradenství, penetrační testování a školení zaměstnanců,

Máme zkušené certifikované penetrační testery

Denně vedou simulované hackerské útoky a dávají firmám konkrétní doporučení na zvýšení zabezpečení,

Naše řešení vás nezruinuje

Nabízíme dostupné řešení, které skokově zvýší bezpečnost vaší firmy.

Napiště nám

Potřebujete vyřešit vaší bezpečnost? Řešítě online, offline či obojí? Tak jsme tu právě pro Vás.
Kontakty
GDPR
© 2024 M.P.M. SERVICE s.r.o. – Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno: GO MARKETING & PR s.r.o.
Firemní údaje
M.P.M. SERVICE s.r.o.
IČO: 24685445
Sídlo: Truhlářská 1108/3,
Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha